وبلاگ

بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا

بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا

شاید خیلی ها استفاده از ویلا و لذت بردن از فضای دلنشین آن را مختص به فصل بهار و تابستان بدانند؛ در حالی که فصل سرما نیز یکی از بهترین زمان ها برای مسافرت می باشد. بسیاری از ویژگی های طبیعت در فصل سرما، به هیچ عنوان در فصول دیگر یافت نمی شود؛ از خنکا و سرمای هوا گرفته تا برگ های رنگارنگ پاییزی و حتی برف و باران زمستانی. در چنین شرایطی، رفتن به ویلا راحت ترین و بی دردسر ترین گزینه برای مسافرت خواهد بود؛ اما برای افزایش رفاه این سفر، باید از بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا استفاده کنید تا با مشکلات تامین گرمای ویلا مواجه نشوید. اما کدام سیستم گرمایشی بهترین کاربرد را برای ویلاها دارد؟ در این نوشته به این سوال پاسخ خواهیم داد.

چه عواملی تعیین کننده بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا هستند؟

عوامل تعیین کننده بهترین سیستم گرمایشی چیست

تعیین سیستم گرمایشی مناسب ویلا یک پاسخ یک کلمه ای ندارد و عوامل زیادی در انتخاب آن دخیل هستند. تعدادی از این عوامل را در زیر با هم مرور می کنیم:

1. مساحت ویلا

اندازه و ابعاد ساختمان، حیاط ویلا و اتاق های آن، در تعیین سیستم گرمایشی مناسب بسیار مهم است. ویلاهای بزرگ تر به سیستم های پیشرفته تری نیاز دارند و استفاده از سیستم های بهینه از لحاظ مصرف انرژی در آن ها مهم تر است.

مقاله پیشنهادی: برای گرمایش خانه باغ پیشنهاد می کنیم مقاله گرمایش باغ را از دست ندهید.

2. رطوبت و شرایط آب و هوایی

برخی از سیستم های گرمایشی، همزمان وظیفه تامین گرما و سرمای محیط را به عهده می گیرند. از این رو میزان رطوبت محیط نیز در انتخاب این سیستم ها تعیین کننده خواهد بود. بهتر است برای محیط های خشک، از سیستم های گرمایشی با قابلیت تنظیم رطوبت محیط استفاده شود.

رطوبت و شرایط آب و هوایی

یکی از گرماتاب های مناسب برای محوطه استخر ویلا گرماتاب مدل سرامیکی است برای سفارش این گرماتاب و مشاوره با کارشناسان به صفحه گرماتاب سرامیکی مراجعه کنید.

3. محل نصب سیستم گرمایشی و نوع استفاده از آن

سیستم گرمایشی تان را برای کل ویلا می خواهید یا صرفا برای یکی از اتاق های ویلا؟ این مورد نیز اهمیت بالایی دارد. سیستم های گرمایشی مرکزی و سیستم های گرمایشی مستقل، هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نوع استفاده شما و فضایی که در اختیار دارید، می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

4. مصرف انرژی سیستم گرمایشی

بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا

مصرف انرژی عامل مهمی در انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب برای ویلا است. به خصوص اگر قصد استفاده های طولانی مدت از ویلا را دارید، این مسئله اهمیت بیشتری می یابد. بسیاری از سیستم های گرمایشی، نسبتا ارزان قیمت هستند؛ اما در طولانی مدت، هزینه های بسیار زیادی را در مصرف گاز و برق به شما تحمیل خواهند کرد.

چه نوع گرماتاب مناسب ویلا است؟

دستگاه گرماتاب دکوراتیو با ظاهری زیبا در کنار ویژگی‌های خاص ، از جمله سیستم‌های گرمایشی محبوب برای استفاده در مراکز تفریحی و تجاری مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، ویلا‌ها و… است. برای خرید این گرماتاب و مشاهده ویژگی ها به صفحه گرماتاب دکوراتیو مراجعه کنید.

کدام سیستم های گرمایشی به هیچ عنوان مناسب استفاده در ویلا نیستند؟

شاید با تقریب خوبی بتوان گفت که کولر های گازی یا داکت اسپیلت، بدترین گزینه برای استفاده در ویلا ها می باشند. استفاده از این نوع سیستم ها به عنوان تامین کننده گرمای ویلا، بسیار گران و هزینه بر خواهد بود و مصرف انرژی بسیار بالایی خواهند داشت. از این رو استفاده از آن ها را به شما توصیه نمی کنیم.

بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا چه سیستمی است؟

بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا، بدون شک گرماتاب ها هستند. گرماتاب ها همان هیتر های تابشی هستند که با الهام از عملکرد خورشید و با رفع اشکالات سیستم های گرمایشی همرفتی، مستقیما اجسام تحت تابش خود را گرم کرده و نیازی به گرم کردن هوا برای تامین گرمای محیط ندارند. هیتر های تابشی هوا را جا به جا نمی کنند و از این رو برای افرادی که مبتلا به آلرژی هستند، بسیار مناسب می باشند. استفاده از گرماتاب برای ویلا هزینه های مصرف انرژی شما را نیز به شدت کاهش داده و این سیستم ها مصرف انرژی به مراتب کمتری (از 50 تا 80 درصد کمتر) نسبت به سیستم های همرفتی دارند.

برای خرید بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا با مشاورین ما در نیکان پارسه مشورت کنید. این تیم با پشتوانه سال‌ها تجربه در امر فروش و نگهداری گرماتاب می‌توانند متناسب با شرایط و نیاز بهترین گزینه را برای شما عزیزان شرح دهیم؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 02177331007 و یا ۰۹۱۲۷۷۹۱۳۲۵ در ارتباط باشید. همچنین می توانید به صفحه گرماتاب رفته و با این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

مزیت بزرگ گرماتاب ها در ویلا چیست؟

ویلا را اصولا در کنار حیاط و محیط بازش می شناسیم. حتی در فصول سرد سال نیز، لذت نشستن روی میز و صندلی های حیاط و گفتگوهای دوستانه و خانوادگی در هوای باز بسیار بیشتر از محیط بسته است. از این رو، تامین گرمای محیط حیاط در زمستان، اهمیت فراوانی می یابد و این مشکل را نه داکت اسپیلت ها می توانند حل کنند و نه سیستم های همرفتی. هیتر تابشی یا گرماتاب ها، به نوعی تنها سیستم های گرمایشی مناسب برای استفاد در فضای باز ویلا هستند که نصب آن ها به راحتی گرمای مورد نیاز شما را تامین می کند و موجب لذت بردن شما از طراوت هوا در فصول سرد سال خواهد شد.

یکی دیگر از مزیت های هیتر تابشی ویلا، توانایی گرم کردن محیط با سرعت بسیار بالا است. اغراق نخواهد بود اگر بگوییم این هیتر ها در کمتر از 3 الی 5 دقیقه پس از روشن شدن، حتی اگر در فضای باز نصب شده باشند، بلافاصله شما را گرم کرده و کاری می کنند که سرمای هوا را به دست فراموشی بسپارید. این در حالی است که حتی در یک محیط بسته، اگر برای مثال بخواهید از سیستم های همرفتی استفاده کنید، باید مدت زیادی منتظر بمانید تا این سیستم ها بتوانند گرمای مورد نیاز شما را تامین نمایند. بماند که استفاده از آن ها در فضای باز نیز عملا غیرممکن است.

چه سیستم های دیگری می توانند برای گرمایش ویلا مناسب باشند؟

بدون شک بهترین سیستم ها برای استفاده در فضای باز ویلا، همان گرماتاب ها هستند؛ اما اگر فضای داخلی ویلا را در نظر بگیریم، سیستم های گرمایش از کف نیز می توانند گرمای بسیار مطبوعی را با صرف هزینه نه چندان بالا برای شما تامین کنند. مهم ترین نکته در استفاده از سیستم های گرمایش از کف، نصب درست این سیستم ها خواهد بود. اگر نصب این نوع سیستم ها به درستی انجام نشود، تعمیرات آن ها شما را با مشکلات و هزینه های زیادی مواجه خواهد کرد. اما در صورت نصب درست، می توانید تا سال های سال بدون مشکل از این سیستم ها استفاده کنید.

سخن پایانی

در این نوشته درباره بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا و نکاتی که در انتخاب این سیستم گرمایشی اهمیت دارد صحبت کردیم. بدون شک هیتر های تابشی بهترین انتخاب برای تامین گرمایش ویلا ها می باشند و استفاده از آن ها هم از حیث تامین گرمای مورد نظر و هم از حیث مصرف انرژی، بسیار بهینه و به صرفه خواهد بود. اگر شما نیز قصد خرید گرماتاب برای ویلای خود را دارید، کافی است با شرکت نیکان پارسه تماس بگیرید. امیدواریم این نوشته مورد توجهتان واقع شده باشد. اگر سوالی دارید، لطفا با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.