وبلاگ

بهترین پنکه مه پاش

بهترین مارک پنکه مه پاش

پنکه های مه پاش یکی از جدیدترین ابزارها و تکنولوژی ها روز دنیا هستند که امروزه به به طور وسیعی برای خنک کردن محیط های فضای باز از آنها استفاده کرد. در این مقاله به معرفی بهترین پنکه مه پاش و مدل های مختلف آن می پردازیم و ویژگی ها هر کدام را برایتان شرح می دهیم.

بهترین مدل های پنکه مه پاش کدام اند؟

در بازار ایران، مدل های مختلفی از پنکه مه پاش موجود هستند که نوع عملکرد و کاربرد هر یک با دیگری متفاوت است. در ادامه به معرفی بهترین پنکه مه پاش و انواع آن می پردازیم.

پنکه مه پاش صنعتی تایفون مدل 45STRE

پنکه مه پاش صنعتی تایفون مدل 45STRE بهترین پنکه مه پاش با بیشترین قدرت پرتاب به میزان 12 متر، فضای قابل پوشش 400 متر مربع و حجم مخزن 60 لیتری است. این پنکه تک سرعته است و قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد؛ از این رو فقط می توان از ارتفاع 1.5 متری پیش فرض آن استفاده کرد. توان مصرفی این مدل 550 وات و چرخش آن به اطراف 90 درجه می باشد. این مدل همچنین با توان مصرفی 550 وات، پرمصرف ترین مدل پنکه مه پاش به شمار می رود.

مدل ۴۵ST-RE
مدل ۴۵ST-RE

پنکه مه پاش تایفون مدل 75ST

پنکه مه پاش تایفون مدل 75ST دارای قطر پروانه 75 سانتی متر و حجم مخزن 40 لیتری است. این پنکه مه پاش با قدرت پرتاب 10 متری، یکی از بالاترین توان های پرتابی را در میان انواع مدل های پنکه مه پاش دارد و می تواند فضایی معادل با 300 متر مربع را پوشش دهد.

این پنکه قابلیت تنظیم ارتفاع از 1.7 متر تا 2 متر را دارد و میزان چرخش آن 90 درجه است. توان مصرفی پنکه مه پاش تایفون مدل 75ST برابر با 350 وات می باشد.

پنکه مه ساز و رطوبت ساز ایستاده پرتابل

این مدل از پنکه مه پاش دارای دو مدل است که هر دو مدل، از قطر پروانه 65 سانتی متری، قدرت پرتاب 8.5 متری، حجم مخزن 40 لیتری و قابلیت تنظیم ارتفاع از 1.7 تا 2 متر بهره می برند.

این دو مدل دارای 3 سرعت قابل تنظیم بوده قابلیت چرخش 90 درجه ای و توان 260 وات از دیگر ویژگی های آن ها است. تنها تفاوت این دو مدل، به ریموت کنترل برمیگردد. مدل 65ST1 فاقد ریموت کنترل بوده و مدل WTRC 65 دارای ریموت می باشد.

بهترین پنکه مه پاش

پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP

پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP ظاهر بسیار شکیل و زیبایی دارد و دارای بالاترین حجم مخزن آب با حجم 94 لیتر است. قدرت پرتاب این مدل 10 متر است و می تواند 300 متر مربع را پوشش دهد. توان مصرفی آن 330 وات توربو می باشد و قطر پروانه 40 سانتی متری و چرخش 90 درجه ای، از دیگر ویژگی های آن هستند.

پنکه مه پاش ایستاده گارد پلاس

پنکه ایستاده گارد پلاس یکی از مدل های نسبتا بهینه مه پاش از لحاظ توان مصرفی به شمار می رود. توان مصرفی این مدل برابر با 260 وات است و با یک مخزن 40 لیتری و قدرت پرتاب 8.5 متری، بیشتر برای محیط های کوچک و جمع و جور تر مناسب می باشد. این مدل نیز از قابلیت های تنطیم ارتفاع، چرخش 90 درجه و 3 سرعت مختلف برخوردار می باشد.

پنکه رطوبت ساز آویزی WTC

این مدل کوچکترین، کم مصرف ترین و جمع و جورترین مدل پنکه مه پاش می باشد که با قدرت پرتاب تنها 1.5 متر و فضای پوشش 20 متر مربع، برای فضای بالکن ها و محیط های بسیار کوچک مناسب است. توان مصرفی این مدل نیز 60 وات می باشد که آن را به کم مصرف ترین مدل پنکه مه پاش تبدیل می کند.

پنکه صنعتی ایستاده

این مدل از پنکه های مه پاش، یکی از مدل های بزرگ و قدرتمند به شمار می رود که با پره های بزرگ 75 سانتی متری، بزرگترین اندازه پره های مه پاش را به خود اختصاص داده است. قدرت پرتاب این مدل 10 متر و فضای تحت پوشش آن 300 متر می باشد و با توان مصرفی 350 وات، در مجموع یکی از مدل های پرمصرف پنکه مه پاش به شمار می رود.

لازم به ذکر است که شرکت نیکان پارسه، انواع مختلف دیگری از پنکه های مه پاش را نیز به فروش می رساند که بسته به نوع استفاده شما و محیط مورد نظرتان، می توانید آن ها را خریداری نمایید. برای اطلاع دقیق از قیمت بهترین مدل های پنکه مه پاش، تنها کافی است با ما تماس بگیرید و به مطمئن ترین شکل خرید پنکه مه پاش را به سرانجام برسانید.

پنکه مه پاش مدل تایفون 65ST3

پنکه مه پاش مدل تایفون 65ST3 یکی از بهترین مدل های پنکه مه پاش با قدرت باددهی 100 متر مکعب و چرخش 90 درجه است که در محیط های تجاری و خانه باغ و ویلا می تواند به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد. سرعت گردش پروانه های این مدل پنکه به 1100 دور در دقیقه می رسد و ذرات آب به وسیله این مدل پنکه مه پاش به خوبی مه پاشی شده و دمای محیط را کاهش می دهند.

پنکه مه پاش صنعتی دیواری F75WT

پنکه مه پاش صنعتی دیواری F75WT یکی از مدل های صنعتی و با ظرفیت بالای پنکه مه پاش است که در کارخانه ها و کارگاه ها و هر محیط صنعتی ای که به پنکه مه پاش نیاز دارید می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل از پنکه مه پاش برای کاربرد های تجاری هم می تواند مناسب باشد؛ اما قبل از خرید آن برای یک محیط تجاری بهتر است با کارشناسان ما مشورت کنید.

پنکه مه پاش دیواری تایفون مدل 65WTRC

پنکه مه پاش دیواری تایفون مدل 65WTRC از جمله دیگر مدل های پنکه های مه پاش تایفون موجود در سایت نیکان پارسه است که با ابعاد 120 در 70 در 60، مناسب محیط های صنعتی و تجاری است. این مدل از پنکه مه پاش حدود 17 کیلوگرم وزن دارد و قدرت باددهی آن تا 20 متر مکعب بر دقیقه می باشد.

پنکه مه پاش صنعتی دیواری F65WT

پنکه مه پاش صنعتی دیواری F65WT یکی از بهترین و باکیفیت ترین پنکه های مه پاش کمپانی تایفون است که با بازدهی 200 متر مکعب در دقیقه قدرت بسیار بالایی دارد و برای محیط های صنعتی و کارخانه های بزرگ بسیار مناسب می باشد. ارتفاع این پنکه 85 سانتی متر و وزن آن حدود 15 کیلوگرم است.

پنکه مه پاش ایستاده تایفون مدل 65ST1

پنکه مه پاش ایستاده تایفون مدل 65ST1 یکی از مدل های خاص و منحصر به فرد پنکه مه پاش تایفون است. این پنکه با توان مصرفی 260 وات و توان پوشش دهی 200 متری برای محیط، یکی از گزینه های بسیار مناسب برای استفاده های صنعتی و محیط های تجاری بزرگ به حساب می آید.

پنکه مه پاش در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

پنکه های مه پاش در محیط های مختلفی کاربرد دارند و به دلیل سهولت در جا به جایی، گزینه بسیار مناسب و مفیدی برای افزایش رطوبت محیط و کاهش دمای محیط هستند. این نوع پنکه ها در هر نوع محیطی که مساحت کمتر از 400 متر داشته باشند، می توانند عملکرد مطلوبی داشته باشند.

از جمله مکان هایی که پنکه مه پاش می تواند به کار رود، می توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده به صورت مه پاش باغچه
  • حیاط، تراس
  • استفاده به عنوان مه پاش بالکن
  • ویلاها
  • تالارهای مجالس عروسی
  • رستوران های فضای باز
  • کافی شاپ ها

نحوه عملکرد پنکه های مه پاش چگونه است؟

در پنکه های مه پاش، ابتدا آبی که در مخزن های زیری پنکه قرار دارد، به وسیله کانال هایی به سمت صفحه هایی که در قسمت رو به رویی پره های پنکه قرار دارند، به نازل های پنکه مه پاش متصل می شود. این نازل ها می توانند آب را به ذرات ریزی در اندازه 10 الی 15 میکرون تبدیل کرده و باعث تولید مه و رطوبت شوند.

مه تولید شده، در مرحله بعد توسط فن پنکه مه پاش در محیط پخش شده و محیط را به سرعت خنک می کند. با توجه به نوع مدل پنکه های مه پاش، میزان پخش و پاشش مه تولید شده در محیط می تواند متفاوت باشد و هر کدام از آن ها عملکرد خاص خود را دارا هستند.

بهترین مارک پنکه مه پاش

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با انواع مدل های پنکه مه پاش و بهترین پنکه مه پاش نکاتی را بیان کردیم. لازم به ذکر است که شما لزوما نباید بهترین مدل پنکه مه پاش با بالاترین میزان پوشش و قدرت پرتاب را خریداری کنید؛ بلکه باید بر اساس نیاز محیط مورد نظر خود اقدام به خریداری یکی از مدل های ذکر شده نمایید.

در واقع، بهترین پنکه مه پاش برای هر محیطی به نیازها و ابعاد آن محیط بستگی دارد. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما واقع شده باشد. اگر در رابطه با نکات و مدل های مطرح شده سوالی دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین اگر قصد پنکه های مه پاش را دارید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.