وبلاگ

انواع سیستم گرمایشی بدون گاز 1403

انواع سیستم گرمایشی بدون گاز

ممکن است خیلی از افراد فکر کنند که همه سیستم های گرمایشی باید با گاز کار کنند. در حالی که به هیچ عنوان اینگونه نبوده و شما می توانید از یک سیستم گرمایشی بدون گاز در محل زندگی یا کار خود استفاده کنید. با استفاده از این سیستم ها، انرژی خیلی کمتری مصرف می شود و می توانید مطمئن باشید که گزینه فوق العاده ای برای کاهش هزینه ها هستند. پس اگر شما هم به فکر یک روش مناسب برای گرم کردن محل زندگی یا کار خود هستید، پیشنهاد می کنیم که به فکر خرید سیستم گرمایشی بدون گاز باشید.

در حال حاضر انواع زیادی از سیستم های گرمایشی وجود دارند که بدون گاز کار می کنند و عملکرد آنها از سوخت های جایگزینی مانند گاز مایع یا نفت تامین می شود. برخی از مهمترین سیستم های گرمایشی بدون گاز، مواردی مانند فن تاب یا هیترهای تابشی هستند. شما می توانید از گرماتاب ها نیز برای رسیدن به این هدف استفاده کنید. در ادامه، می توانید اطلاعات بیشتری درباره این سیستم ها به دست بیاورید. ما توضیح خواهیم داد که چرا تا این حد روی خرید سیستم گرمایشی بدون گاز تاکید می کنیم.

بهترین سیستم گرمایشی بدون گاز کدام است؟

همان طور که پیش از این نیز به اختصار گفتیم، خیلی از سیستم های گرمایشی بدون گاز به جای گاز، از انرژی های دیگری مانند برق، نفت و یا گاز مایع استفاده می شود. علاوه بر این موارد، ممکن است برخی مواقع از منابع سوخت تجدید پذیری مانند صفحات خورشیدی، پمپ های حرارتی و یا حتی زباله های سوختنی برای تامین این انرژی استفاده شود.

اما اگر بخواهید از بهترین سیستم گرمایشی بدون گاز استفاده کنید، باید سیستم های گرمایشی برقی را به شما معرفی کنیم. سیستم های گرمایشی برقی جزو پرکاربردترین و راحت ترین سیستم ها هستند که در سریع ترین زمان ممکن محیط اطراف خود را به طور کامل گرم می کنند. با استفاده از این سیستم ها شما می توانید خیلی راحت و بدون هیچ گونه نگرانی محیط اطراف خود را به طور کامل گرم کنید.

سیستم گرمایشی برقی

با توجه به اطلاعاتی که پیش از این در اختیار شما قرار دادیم، به احتمال خیلی زیاد متوجه شده باشید که سیستم گرمایشی برقی بهترین گزینه برای عدم استفاده از گاز است. این سیستم ها انواع مختلفی دارند که در این قسمت برخی از مهم ترین آنها را نام می بریم.

نحوه عملکرد هیتر تابشی و گرماتاب به این صورت است که انرژی الکتریکی و برق را گرفته و به انرژی گرمایی تبدیل می کند. اگر به دنبال یک سیستم گرمایشی برای محیط های کوچک و یا حتی بزرگ هستید که در هزینه های شما تخفیفی ایجاد کند، مطمئن باشید که گرماتاب برقی می تواند بهترین گزینه باشد. هیترهای گرمایشی می توانند حتی برای سردترین آب و هوا مناسب باشند و برای گرم کردن فضای باز نیز از آنها استفاده می شود. در همین رابطه، نوشته گرماتاب برقی چیست را مطالعه کنید.

مزایای استفاده از سیستم گرمایشی بدون گاز

پیش از این نیز به اختصار گفتیم که استفاده از سیستم گرمایشی بدون گاز مزایای زیادی دارد و به همین دلیل هم بهتر است همه افراد در منزل یا محیط کار خود از این سیستم ها استفاده کنند. در این قسمت، برخی از مهمترین مزایای استفاده از این سیستم ها را به صورت مختصر مشاهده می کنید.

راحتی در استفاده

فقط با کمی تحقیق درباره آنها، خیلی راحت می توانید متوجه نحوه استفاده از این سیستم ها شوید و تقریبا همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. حتی اگر نحوه استفاده از آنها را بلد هم نباشید، می توانید از فروشگاهی که آن را خریده اید، بخواهید که آن را برای شما نصب کرده و نحوه استفاده از سیستم را برای شما توضیح دهند.

مناسب برای مکان هایی که به شبکه گاز شهری متصل نیستند

گاهی مواقع، ممکن است برخی از مناطق شهرستان ها یا روستاها به شبکه گاز شهری متصل نباشند. در این شرایط برای این که مردم بتوانند به خوبی در فصل زمستان خود را گرم نگه دارند، می توانند از سیستم های گرمایشی بدون گاز استفاده کنند که انرژی خود را از منابع دیگری مانند برق تامین می کنند.

هزینه پایین

سیستم های گرمایشی بدون گاز انرژی کمتری مصرف می کنند و هزینه شما برای قبض های برق و گاز کاهش پیدا می کند. اگرچه شاید در ابتدا فکر کنید هزینه ای که باید برای خرید آنها بپردازید، نسبتا زیاد است، اما مطمئن باشید که این هزینه کاملا ارزشش را دارد و بعدا هزینه های شما تا حد خیلی زیادی کاهش می یابد.

دوام بالا

از دیگر مزایای سیستم گرمایشی بدون گاز این است که می توانید برای بازه زمانی بسیار طولانی از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم آن را با موتورخانه مقایسه کنیم، باید بگوییم که عمر سیستم گرمایشی بدون گاز و هیترهای تابشی خیلی بیشتر است.

عدم نیاز به مراقبت خیلی زیاد و سرویس کردن

ممکن است شما مجبور شوید سالیانه سیستم گرمایشی گازی خود را سرویس کنید تا مدت بیشتری کار کند. این در حالی است که سیستم گرمایشی بدون گاز به مراقبت و سرویس کردن خیلی زیادی نیاز ندارد و همان طور که گفتیم، می توانید تا سالیان سال بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

جلوگیری از آلودگی

در قسمت های قبل نیز به اختصار توضیح دادیم که سیستم گرمایشی بدون گاز از آلودگی محیط جلوگیری می کند. دلیل این مسئله هم این است که این سیستم ها موجب انتشار گازهای گلخانه ای نمی شوند و علاوه بر آلودگی محیط، از آلودگی صوتی نیز جلوگیری می کنند.

عملکرد بهتر

بیشتر سیستم های گرمایشی گازی به این صورت عمل می کنند که فقط محدوده خاصی را گرم می کنند. این در حالی است که سیستم های گرمایشی بدون گاز عملکرد بهتری در مقایسه با سیستم های گازسوز دارند خیلی بهتر تمام محیط را گرم می کنند.

مناسب برای همه مکان ها

در نهایت، آخرین مزیتی که موجب اهمیت بسیار زیاد سیستم گرمایشی بدون گاز شده، این است که برای همه مکان ها مناسب بوده و می توان از آن در هر محیطی استفاده کرد. مثلا برخی سیستم های گرمایشی برقی برای فضای باز و برخی دیگر برای مکان های تجاری کاربرد دارند. فقط کافی است موقع خرید، اطلاعات محیط مورد نظر خود را به فروشنده گرماتاب بدهید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کند.

خرید سیستم گرمایشی از نیکان پارسه

بر اساس اطلاعاتی که در این مقاله به دست آوردید، به احتمال خیلی زیاد متوجه شده باشید که خرید سیستم گرمایشی مزایای بسیار زیادی دارد و با خرید آن می توانید به تمام آنها دست پیدا کنید. پس اگر شما هم به دنبال یک سیستم گرمایشی هستید که بسیار کارآمد باشد و هزینه های شما را هم کاهش دهد، مطمئن باشید که گرماتاب ها بهترین گزینه خواهند بود.

در میان همه این سیستم ها، گرماتاب ها و هیترهای تابشی عملکرد خیلی بهتری دارند و می توان از آنها در محیط های مختلفی استفاده کرد. علاوه بر این موارد، شما می توانید گرماتاب ها را در قسمت های مختلف محیط مورد نظر خود نصب کنید و برخی از آنها روی زمین، برخی دیگر روی دیوار و برخی دیگر در قسمت سقف نصب می شوند.

در حال حاضر فروشندگان خیلی زیادی این سیستم ها را به فروش می رسانند که نمی توان به همه آنها اعتماد کرد. زیرا ممکن است برخی از آنها سیستم های بی کیفیت را به عنوان سیستم های گرمایشی با کیفیت با قیمت بالایی به شما بفروشند.

برای این که خرید راحتی داشته باشید، ما فروشگاه نیکان پارسه را به شما معرفی می کنیم. این فروشگاه انواع سیستم های گرمایشی را با بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند و می توانید هر یک از آنها را که بخواهید، برای محیط مورد نظر خود خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره سیستم گرمایشی بدون گاز در اختیار شما قرار دادیم .پس اگر شما هم به فکر خرید یک سیستم گرمایشی مناسب برای منزل و یا محیط کار خود هستید، فقط کافی است که با کارشناسان ما در نیکان پارسه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.