وبلاگ

ویژگی ها و فاکتورهای مهم انتخاب سیستم گرمایشی بیرون مغازه

سیستم گرمایشی بیرون مغازه

سیستم گرمایشی بیرون مغازه برای مواقعی مناسب است که شما می خواهید علاوه بر داخل مغازه، بیرون آن را هم گرم کنید. این مسئله برای فصل زمستان که هوا سرد است و بیرون مغازه شما هم مشتریان بسیاری جمع می شوند، اهمیت زیادی دارد. از این رو، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره این سیستم و این روش از گرمایش مغازه صحبت کنیم. پس اگر شما هم قصد خرید گرماتاب برای بیرون مغازه خود را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین وسیله گرمایشی برای مغازه آشنا شوید.

روش های مختلفی برای گرم کردن محیط داخل و بیرون مغازه ها وجود دارد که یکی از مهمترین و مدرن ترین آنها، استفاده از گرماتاب است. گرماتاب ها انواع مختلفی دارند که برخی از بهترین آنها، گرماتاب لوله ای و گرماتاب دکوراتیو هستند. علاوه بر این موارد، شما می توانید برای فضای داخل و یا خارج مغازه یا حتی محل زندگی خود نیز از گرماتاب سرامیکی استفاده کنید. با این حال، برای خرید و انتخاب گرماتاب باید حتما به فاکتورهای متعددی توجه داشته باشید که در این مقاله به همه آنها می پردازیم.

بهترین سیستم گرمایشی برای مغازه و فضای باز کدام است؟

همان طور که در قسمت قبل هم به اختصار گفتیم، سیستم گرمایشی بیرون مغازه انواع مختلفی دارد که هر یکی از این نمونه ها می توانند بر اساس ویژگی های خاص خودشان عمل کنند. در این قسمت، بهترین نمونه های سیستم گرمایش مغازه را معرفی می کنیم که با شناخت آنها می توانید در فصل پاییز و زمستان، به بهترین شکل ممکن فضای داخلی و بیرون مغازه خود را گرم کنید.

گرماتاب لوله ای

در ابتدای این مقاله هم گفتیم که گرماتاب لوله ای یکی از بهترین و رایج ترین نمونه های گرماتاب شناخته می شود که شما می توانید از آن برای فضای باز نیز استفاده کنید. در حال حاضر، از این نوع گرماتاب برای مکان های تجاری، تفریحی، صنعتی و حتی مکان های رفاهی خیلی بزرگ نیز استفاده می شود. از این رو، می توان گفت که این دستگاه به خاطر داشتن سیستم گرمایشی فوق العاده مجهز، یک گزینه کاملا مناسب برای بیرون مغازه و فضای باز در نظر گرفته می شود.

نحوه عملکرد این نوع از سیستم گرمایشی بیرون مغازه به این صورت است که مانند انرژی خورشید کار می کند. به عبارت دیگر، انرژی مورد نیاز را گرفته و آن را مانند خورشید، به انرژی تابشی تبدیل می کند. گرماتاب لوله ای نیز انواع مختلفی دارد که در این قسمت مهمترین آن را توضیح می دهیم.

  • گرماتاب لوله ای UT: برای این که این نوع گرماتاب بتواند گرمای مورد نیاز را به وجود بیاورد، به یک منبع انرژی نیاز دارد. این منبع انرژی از طریق آتش گرفتن گاز شهری تأمین می شود که البته برای راه اندازی نیازمند برق است.
  • گرماتاب لوله ای SL: این نوع گرماتاب لوله بلندی دارد که می تواند انرژی را به مسافت های طولانی تری انتقال دهد. این گرماتاب هم مانند نمونه قبلی، برای فعالیت به منبع انرژی نیاز دارد.

گرماتاب سرامیکی

شما می توانید برای گرم کردن محیط بیرون مغازه و فضای باز مورد نظرتان در فصل پاییز و زمستان، از گرماتاب سرامیکی استفاده کنید. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در محیط های روباز و فضای باز مانند ترانس، آلاچیق و محوطه های باز رستوران ها دارد. به همین دلیل هم مطمئن باشید که برای فضای باز مغازه شما نیز می تواند پاسخگوی نیازها باشد. مهمترین تفاوت این دستگاه با نمونه قبلی این است که سطح سرامیکی دارد و از آسیب به فرد جلوگیری می کند.

گرماتاب دکوراتیو

در نهایت، آخرین نمونه از گرماتاب که شما می توانید برای تامین سیستم گرمایش بیرون مغازه خود از آن استفاده کنید، گرماتاب دکوراتیو است. مهمترین قابلیت سیستم گرمایشی دکوراتیو، این است که برای گرم کردن محیط های باز بسیار بزرگ نیز کاربرد دارد و می توانید مطمئن باشید که تمام مشتریانی که بیرون مغازه ایستاده اند هم به طور کامل گرم خواهند شد.

مانند نمونه های قبلی، سیستم گرمایشی بیرون مغازه از نوع دکوراتیو هم نمونه های مختلفی دارد که شامل مدل های UT و SL می شود. هر یک از این نمونه های گرماتاب راندمان و قابلیت های بسیار زیادی دارند و به شما کمک می کنند تا تمام فضای باز مورد نظر خود را گرم کنید. هر یک از این دستگاه ها می توانند به بهترین وسیله گرمایشی برای مغازه تبدیل شوند و همه چیز به نظر و نحوه استفاده خود شما بستگی دارد.

برای خرید بهترین سیستم گرمایشی برای مغازه به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

با توجه به اطلاعاتی که پیش از این در اختیار شما قرار دادیم، به احتمال خیلی زیاد متوجه شده باشید که گرمایش مغازه با استفاده از دستگاه ها و سیستم های متنوعی انجام می شود. در این قسمت، مهمترین فاکتورها برای خرید سیستم گرمایش بیرون مغازه را به صورت مختصر نام می بریم و بهتر است حتما موقع خرید، به تمام این موارد توجه داشته باشید.

بودجه مورد نیاز

اولین فاکتوری که باید برای استفاده از گرمایش بیرون مغازه مد نظر قرار دهید، این است که شما تقریبا می توانید چقدر هزینه برای خریدن پرداخت کنید؟ هزینه هر یک از سیستم های گرمایشی برای فضای باز می توانند با یکدیگر متفاوت باشند. به همین دلیل هم در ابتدا بودجه مورد نظر خود را تعیین و سپس بهترین قیمت سیستم گرمایشی فضای باز را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که شما باید علاوه بر خرید، هزینه نصب و راه اندازی سیستم گرمایشی را نیز بپردازید. به همین دلیل هم با توجه به همه این موارد، می توانید بر اساس نیاز و هزینه خود بهترین وسیله گرمایشی برای مغازه را انتخاب کنید.

قدرت بالا

برخی از دستگاه های گرمایشی قدرت بالا و برخی دیگر قدرت متوسطی دارند که بسته به محیطی که در آن استفاده می کنید، می توانند تا حدودی به نیازهای شما پاسخ دهند. به همین دلیل هم بهتر است حتما موقع خرید سیستم گرمایشی به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید یک گرماتاب با کیفیت و با قدرت بالا خریداری نمایید.

محیط مورد نظر

به احتمال خیلی زیاد همه شما می دانید که محیط استفاده شده می تواند تاثیر بسیار زیادی در خرید گرماتاب بیرون مغازه داشته باشد. به عنوان مثال، هرچه محیط مورد نظر شما بزرگ‌تر باشد، باید از گرماتابی با قدرت بالاتر استفاده کنید.

این در حالی است که برای محیط های کوچک‌تر با مساحت کم، خرید یک گرمایش مغازه با قدرت پایین تر هم اکتفا می کند. برای این که مطمئن شوید که کدام گرماتاب برای محیط مورد نظر شما مناسب تر است، می توانید از کارشناس فروش خود در این باره سوال بپرسید. البته بهتر است حتما از قبل محیط را به طور دقیق اندازه گیری کرده باشید.

میزان مصرف انرژی

بیشتر مواقع اگر به سراغ بهترین وسیله گرمایشی برای مغازه بروید، می توانید مطمئن باشید که میزان انرژی خیلی کمتری مصرف می کند. میزان مصرف انرژی این دستگاه ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در قبض برق و گاز مغازه شما داشته باشد.

به همین دلیل هم پیشنهاد می کنیم که برای کاهش هزینه های خود، از سیستمی استفاده کنید که انرژی خیلی کمتری مصرف کند و نیازی نباشد هزینه زیادی برای قبوض خود بپردازید. البته مطمئن شوید که علاوه بر مصرف انرژی کمتر، قدرت آن همچنان بالاست.

بازدهی گرماتاب

اصلی ترین فاکتوری که می تواند روی میزان بازدهی سیستم گرمایشی بیرون مغازه تاثیر بگذارد، قدرت و میزان مصرف انرژی آن هستند. با توجه به این فاکتورها، می توانید اطمینان حاصل کنید که آیا دستگاه مورد نظر شما بازدهی قابل قبولی دارد یا خیر. هرچه گرماتاب قدرت بالاتری داشته باشد و انرژی کمتری هم مصرف کند، یعنی بازدهی بیشتری دارد.

جنس بدنه

در قسمت ابتدایی این مقاله به اختصار انواع مختلف گرماتاب را به شما معرفی کردیم. تولید کننده ها برخی از گرماتاب ها را به صورت سرامیکی و برخی دیگر را به صورت فلزی تولید می کنند. همه این موارد به میزان هزینه ای که شما می پردازید، بستگی دارد و به همین دلیل هم پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نکنید و به سراغ بهترین ها بروید. زیرا هرچه بدنه گرمایش مغازه شما با کیفیت تر باشد، دوام بیشتری خواهد داشت.

ضمانت کالا

از دیگر فاکتورهایی که باید برای انتخاب سیستم گرمایشی بیرون مغازه مد نظر قرار دهید، ضمانت کالاست. موقع خرید، اطمینان حاصل کنید که کارهای مورد نظر شما از طرف شرکت تولید کننده، ضمانت شده است و اگر تا مدت زمان مشخصی مشکلی برای آن پیش بیاید، شرکت هزینه تعمیر گرماتاب و یا حتی تعویض آن را متقبل می شود.

خدمات پس از فروش

در نهایت، باید بدانید که بهترین سیستم گرمایشی برای مغازه آن سیستمی است که خدمات پس از فروش دارد. البته این مسئله تا حدودی به خود فروشنده نیز بستگی دارد. اما به طور کلی، پیشنهاد می کنیم که حتما از فروشنده ای گرماتاب بیرون مغازه خود را بخرید که خدمات پس از فروش را در اختیار شما قرار می دهد. کارشناسان ما در نیکان پارسه، به طور کامل این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند و کارهای نصب و راه اندازی گرماتاب بیرون مغازه را نیز انجام می دهند.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره انواع سیستم گرمایشی بیرون مغازه و نحوه انتخاب آن در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که گفتیم، قیمت سیستم گرمایشی فضای باز می تواند به فاکتورهای متعددی بستگی داشته باشد و تا حد امکان، سعی کنید دستگاهی بخرید که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت بالایی داشته و جنس بدنه آن با کیفیت باشد. برای خرید گرمایش بیرون مغازه با کیفیت بالا، می توانید از فروشگاه نیکان پارسه کمک بگیرید که علاوه بر محصولات معتبر، خدمات پس از فروش نیز در اختیار شما قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.