وبلاگ

3 نمونه از کاربردی ترین هیتر تابشی ایستاده فضای باز

هیتر تابشی ایستاده فضای باز

استفاده از بخاری های مرکزی و سیستم های گرمایشی همرفتی برای مکان های باز کاربرد چندان زیادی ندارند. در این مکان ها باید از سیستم هایی استفاده کرد که منحصراً برای فضای باز طراحی شده اند و می توانند این مکان ها را به راحتی گرم کنند. به این منظور، هیتر تابشی ایستاده فضای باز می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. پس اگر شما هم به دنبال یک هیتر تابشی فضای باز می گردید که بتوانید از آن در هر مکانی استفاده کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. ما در این مطلب بهترین هیتر تابشی برای فضای باز را به شما معرفی می کنیم.

نکته جالب توجه درباره هیتر فضای باز این است که می تواند بهترین کارایی و عملکرد را در فضاهایی که روباز هستند، داشته باشد. نحوه عملکرد این سیستم ها به این صورت است که در بازه زمانی بسیار کوتاه، حتی فضای باز را هم به طور کامل گرم می کند. با استفاده از این سیستم ها، شما می توانید تا حد خیلی زیادی در میزان مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. زیرا همان طور که گفتیم، حتی اگر بخاری های همرفتی را در بالاترین درجه هم قرار دهید، نمی توانند فضای باز را به خوبی گرم کنند. در ادامه، به صورت مفصل درباره هیتر گرمایشی فضای باز صحبت خواهیم کرد.

 مزایای استفاده از هیتر تابشی ایستاده فضای باز

بر اساس آنچه پیش از این گفتیم، باید بدانید که هیتر تابشی ایستاده برای فضای باز مزایای بسیار زیادی دارد. از این رو، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این سیستم در مکان های مختلف کسب و کار خود استفاده کنند. به عنوان مثال، هیتر فضایی باز رستورانی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها از آن استفاده می کنند تا بتوانند با جلب رضایت مشتریان، سود بیشتری به دست بیاورند. در ادامه، برخی از مهمترین مزایای استفاده از بخاری تابشی ایستاده برای فضای باز را نام می بریم.

برای سفارش و خرید انواع دستگاه های گرماتاب برای فضای باز، منزل، محیط کار، مغازه و … به صفحه خرید گرماتاب مراجعه کرده و با کارشناسان ومتخصصین ما در زمینه گرماتاب مشورت نمایید.

صرفه جویی در میزان مصرف انرژی

پیش از این نیز به اختصار گفتیم که با استفاده از این هیترهای تابشی شما می توانید با کمترین میزان مصرف انرژی، تا حد خیلی زیادی محیط مورد نظر خود را گرم کنید. نحوه عملکرد این سیستم ها به این صورت است که می توانند تا ۵۰ درصد از هزینه های انرژی را کاهش دهند. از این رو، در مقایسه با رادیاتورهای معمولی و سنتی، انرژی خیلی کمتری مصرف می کنند.

نصب راحت

برای نصب کردن سیستم های گرمایشی دیگر، به تجهیزات زیادی نیاز دارید و شاید شما به تنهایی نتوانید آن را نصب کنید. این در حالی است که نصب هیتر تابشی ایستاده فضای باز فوق العاده راحت تر است و شما می توانید با کمی پرس و جو از فروشنده، این دستگاه را نصب کنید.

مقرون به صرفه

علاوه بر این که هیتر تابشی ایستاده انرژی کمتری مصرف می کند، شما برای خرید آن هم باید هزینه کمتری بپردازید. همان طور که پیش از این نیز گفتیم، برای نصب این سیستم نیازی به لوازم جانبی خاصی ندارید و تنها باید هزینه ای برای خرید هیتر تابشی ایستاده پرداخت کنید.

عدم تولید صدا

یکی دیگر از مزایای بسیار زیاد هیتر تابشی ایستاده فضای باز این است که برخلاف بسیاری از سیستم های گرمایشی همرفتی، هیچ صدای زیادی تولید نمی کند. به خاطر عملکرد بی صدا و سایلنت این دستگاه، توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب نماید.

اشغال فضای کم

شما می توانید سیستم گرمایش از سقف را خریداری کنید و آن را در سقف مکان مورد نظر خود خریداری کنید و یا آن را روی دیوار نصب نمایید. اگر هم بخواهید هیتر تابشی ایستاده بخرید، باز هم فضای خیلی کمی اشغال می کند و شما می توانید از بقیه فضای خود بهترین استفاده را ببرید.

هیتر تابشی ایستاده فضایی باز چه کاربردی دارد؟

با توجه به نام آن می توان به راحتی حدس زد که این دستگاه برای گرمایش فضای باز کاربرد بسیار زیادی دارد و شما می توانید فضای باز و یا مکان های نیمه باز را به راحتی گرم کنید. به علاوه، اگر در مکان های نیمه باز درب به صورت مداوم باز و بسته شود، باز هم از عملکرد این هیتر گرمایشی فضای باز کاسته نخواهد شد.

البته توجه داشته باشید که کاربردهای این هیتر بسته به مکان مورد نظر شما می تواند متفاوت باشد. این بدان معنی است که برای مکان های مسکونی، باید از هیتر تابشی خاصی استفاده کنید و این هیتر برای مکان های صنعتی و تجاری گزینه مناسبی نیست. با کمی تحقیق درباره مکان مورد نظر خود و انواع هیترهای تابشی، می توانید از این نظر مطمئن شوید که کدام گزینه برای شما مناسب تر هستند.

برای مثال، برای مکان های صنعتی و تجاری باید از آن دسته از هیترهای تابشی استفاده کنید که توان و قدرت بالایی دارند. ً این دستگاه ها می توانند از سوخت های مختلفی استفاده کنند. البته رایج ترین منبع انرژی آنها، گاز شهری است؛ زیرا قیمت گاز در مقایسه با سایر سوخت ها با هزینه ارزان ترین محاسبه می شود.

در صورتی که مکان مورد نظر شما متراژ زیادی دارد، شاید مجبور شوید از چندین هیتر تابشی فضای باز استفاده کنید تا محیط به طور کامل گرم شود. این در حالی است که برای مکان های کوچک تر، حتی یک هیتر گرمایشی فضای باز هم می تواند کافی باشد.

نکته جالب توجه درباره نحوه عملکرد بخاری تابشی ایستاده در فضای باز این است که نیازی به دودکش ندارد. به همین دلیل هم گاز دی اکسید کربن در فضا باقی می ماند. اگر این مسئله باعث نگرانی شما می شود، باید بگوییم که هیچ جای نگرانی نیست. زیرا با استفاده از آن در فضای باز، به طور کامل این دی اکسید کربن از بین خواهد رفت و هیچ تاثیری روی افراد نخواهد گذاشت.

شما حتی می توانید از هیتر تابشی ایستاده برای فضای روبسته هم استفاده کنید. این نوع وسیله ها در فضای مسقف کربن دی اکسید تولید نمی کنند و به همین دلیل هم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. برخی از بهترین کاربردهای استفاده از هیتر تابشی ایستاده فضای باز، برای مکان هایی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، سفره خانه ها، باغ ها، آلاچیق ها و سایر مکان های این چنینی هستند.

انواع هیتر تابشی فضای باز

به طور کلی، بخاری تابشی ایستاده نمونه های مختلفی دارد و شما می توانید بر اساس نیاز خود، یکی از آنها را خریداری نمایید. اما در این قسمت، برخی از محبوب ترین نمونه های بخاری های تابشی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با هزینه کاملاً مناسب از عملکرد فوق العاده آنها بهره مند شوید.

هیتر تابشی لوله ای

یکی از بهترین و محبوب ترین بخاری های تابشی که شما می توانید از آن در فضای باز به راحتی استفاده کنید، هیتر تابشی لوله ای است. همان طور که از نام آن هم می توان حدس زد، این دستگاه با استفاده از لوله هایی که در مکان مورد نظر پخش کرده، به گرم کردن محیط کمک بسیار زیادی می کند. این دستگاه ها نمونه های مختلفی دارند که شامل گرماتاب لوله ای مدل UT و گرماتاب لوله ای مدل LT می شوند که در ادامه، توضیح مختصری درباره هر یک از آنها ارائه می دهیم.

  • گرماتاب لوله ای مدل UT: این مدل هیتر تابشی برای مکان هایی مانند سالن های ورزشی، آلاچیق ها، کارخانه ها و سایر مکان های صنعتی و تجاری مناسب است. مهمترین مزیت این سیستم، قیمت بسیار مناسب آن برای مکان های صنعتی است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه گرماتاب لوله ای مدل UT مراجعه کنید.
  • گرماتاب لوله ای مدل LT: در هیترهای تابشی از مشعل مبدل دار ترموستاتیک استفاده می شود و میزان مصرف انرژی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش پیدا می کند. به همین دلیل هم می توان در هر فضایی از این نوع گرماتاب لوله ای استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصول به صفحه گرماتاب لوله ای مدل LT مراجعه کنید.

هیتر تابشی دکوراتیو

شما می توانید از هیتر تابشی دکوراتیو نیز در سالن های صنعتی و تجاری به راحتی استفاده کنید. بیشتر از همه از این وسیله در مکان هایی استفاده می شود که روباز هستند و یا حداقل ارتفاع سقف آنها به بیشتر از ۴ متر می رسد. به عنوان مثال سالن های ورزشی، مکان های مذهبی و تالارهای پذیرایی گزینه مناسبی برای استفاده از هیتر تابشی دکوراتیو هستند.

 گرماتاب سرامیکی

از دیگر هیترهای های پرطرفدار برای استفاده در فضای باز، می توان به گرماتاب سرامیکی اشاره کرد. یکی از مهمترین ویژگی های هیتر تابشی سرامیکی، این است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن به بالاترین دما برسد. از این رو، شما می توانید در مکان های روباز به راحتی هوا را گرم کرده و دما را به اندازه مطلوب در بیاورید.

 چرا هیترهای تابشی نیکان پارسه برای فضای باز طرفداران زیادی دارند؟

اگر شما هم به دنبال یک هیتر سقفی فضای باز می گردید که بتوانید از آن در مکان مورد نظر خود استفاده کنید، تنها کافی است که سری به فروشگاه نیکان پارسه بزنید. در این فروشگاه بهترین و با کیفیت ترین هیترهای تابشی برای فضای باز در اختیار شما قرار می گیرند و می توانید با کمک کارشناسان نیکان پارسه، نحوه نصب و راه اندازی این سیستم ها را نیز یاد بگیرید.

علاوه بر کیفیت، دلیل دیگری که موجب افزایش طرفداران هیترهای تابشی نیکان پارسه شده، قیمت بسیار مناسب این دستگاه ها در مقایسه با ویژگی های فوق العاده آنها است. پس اگر شما هم به دنبال یک هیتر فضای باز رستورانی قیمت مناسب می گردید، می توانید گزینه مورد نظر خود را در فروشگاه نیکان پارسه پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره بهترین و کاربردی ترین هیتر تابشی ایستاده فضای باز در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که گفتیم، شما برای خرید این سیستم باید اول از همه به متراژ ساختمان مورد نظر خود توجه نمایید. سپس می توانید بخاری تابشی ایستاده مورد نظر خود را از مکان های معتبری مانند فروشگاه نیکان پارسه خریداری نمایید.

کارشناسان نیکان پارسه نحوه نصب، راه اندازی و حتی استفاده از این سیستم ها را نیز برای شما به طور کامل توضیح می دهند. اگر هر سوالی درباره خرید هیتر تابشی ایستاده دارید، می توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.