وبلاگ

مه پاش استخر چیست و چه کاربردی دارد؟

مه پاش استخر

مه پاش استخری یکی از بهترین و پرکاربردترین سیستم های مه پاش شناخته می شود که تاثیر بسیار زیادی برای افزایش رطوبت و کاهش دمای محیط دارد. کاربرد زیاد این وسیله موجب شده که استفاده خیلی زیادی از آن در استخرهای مختلف کنند. به همین دلیل شما نیز می توانید از این سیستم در استخر مورد نظر خود استفاده نمایید. در این مقاله، به طور کامل درباره مه پاش خانگی و استخر صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی درباره خرید مه پاش در اختیار شما قرار می دهیم. پس اگر شما هم می خواهید بدانید که مه پاش نیمه صنعتی برای استخر کدام است، تا پایان همراه ما باشید.

قبل از این که به صورت مفصل پنکه مه پاش استخر را به شما معرفی کنیم، باید بدانید که این وسیله علاوه بر استخر، در مکان های دیگری نیز کاربرد دارد و کاربرد آن فقط به استخر محدود نمی شود. به همین دلیل شما می توانید اطمینان داشته باشید که با خرید این سیستم، نه تنها در استخر، بلکه می توانید از آن در مکان های دیگری نیز استفاده کنید. پس اگر شما هم قصد خرید مه پاش برای استخر و یا هر مکان دیگری را دارید، تا پایان این مقاله را مطالعه فرمایید.

مه پاش استخر چیست؟

 همان طور که پیش از این نیز به اختصار گفتیم، مه پاش استخر به وسیله ای گفته می شود که باعث کاهش دمای محیط و تنظیم رطوبت مکان مورد نظر شما می شود. در استخر که بیشتر مواقع افراد لباس خیلی زیادی به تن نمی کنند، خیلی مهم است که دمای هوا متعادل باشد. همچنین تنظیم رطوبت هوا در استخر اهمیت بسیار زیادی دارد که همه این موارد با استفاده از مه پاش استخر امکان پذیر است.

نحوه عملکرد این نوع مه پاش نیمه صنعتی به این صورت است که آب را از مخزن به سمت شلنگ های مه پاش منتقل می کند و بعد از آن هم از فیلتر تصفیه آب عبور می دهد. بعد از این که آب از فیلتر تصفیه عبور داده شد و تمام املاح آن گرفته شد، از نازل های بسیار ریز مه پاش رد شده و به محیط می رسد. اندازه نازل های مه پاش استخر نهایتاً بین ۳ تا ۲۰ میکرون است و به خاطر داشتن اندازه فوق العاده ریز، قطرات آب را به شکل پودری و مه به محیط پرتاب می کند. به همین دلیل اصلاً باعث ایجاد احساس بد در افراد نخواهد شد.

دلیل استفاده از مه پاش استخر چیست؟

به احتمال خیلی زیاد تاکنون متوجه دلیل استفاده از مه پاش در استخر شده باشید. استفاده از این سیستم در محیطی مانند استخر باعث می شود که علاوه بر رطوبت، دمای هوا و رطوبت محیط را متناسب با سلیقه خودتان تنظیم کنید.

یکی دیگر از کاربردهای استفاده از سیستم مه پاش خانگی در استخر، کاهش بوی بد است. این مسئله برای استخرهای عمومی اهمیت خیلی بیشتری دارد. برای این که از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری کنند، از سیستم مه پاش استفاده می کنند. این سیستم با پاشیدن پودرهای آب به محیط، باعث می شود که بوی بد موجود در محیط تا حد خیلی زیادی از بین برود و فضای دلپذیری برای شنا کردن به وجود بیاورد.

نکته مهمی که باید درباره مه پاش استخر مد نظر قرار دهید، این است که وسیله ذکر شده فقط برای خود استخر کاربرد ندارد و برای محیط اطراف آن نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این بدان معنی است که برخی از افراد بعد از شنا کردن، در اطراف استخر استراحت می کنند و نوشیدنی میل می کنند. مه پاش نیمه صنعتی در استخر موجب می شود که یک فضای مطلوب و دلپذیر برای این افراد به وجود بیاید تا بتوانند نهایت لذت را ببرند.

در نهایت، آخرین کاربرد پنکه مه پاش در استخر این است که تمام حشرات موذی و مزاحم را از محیط دور می کند و تمام این موارد موجب می شوند که یک محیط کاملاً مناسب و دلپذیر در استخر و محیط اطراف آن به وجود بیاید.

انواع مه پاش استخر

به طور کلی، مه پاش استخر نمونه های مختلفی دارد که شما باید بر اساس محیط مورد نظر خود و متراژ آن، گزینه مناسب را انتخاب کنید. طبیعتاً زمانی که متراژ محیط مورد نظر شما در اطراف استخر خیلی بزرگ تر باشد، باید از مه پاش های قوی تر استفاده کنید. این در حالی است که مه پاش های معمولی تر برای استخرهای خانگی کاملاً مناسب هستند.

  • مه پاش صنعتی: مه پاش صنعتی به خاطر داشتن پمپ و موتور قوی، برای مکان های بزرگ کاملاً مناسب است. البته توجه داشته باشید که برای خرید این نوع مه پاش باید هزینه نسبتاً بیشتری در مقایسه با مه پاش های خانگی بپردازید. اما به طور کلی، می تواند تمام نیازهای شما را در استخرهای بزرگ برآورده سازد.
  • مه پاش نیمه صنعتی و خانگی: همان طور که پیش از این نیز گفتیم، از مه پاش خانگی و نیمه صنعتی در استخرهای کوچک تر استفاده می شود. بیشتر مواقع مه پاش خانگی پمپ ندارد و با استفاده از فشار شیر مستقیم آب کار می کند. طبیعتاً برای خرید مه پاش استخر خانگی می توانید با هزینه کمتر از آن بهره مند شوید.

قیمت مه پاش استخر

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این در اختیار شما قرار دادیم، به احتمال زیاد متوجه شده باشید که قیمت مه پاش استخر تا حد زیادی به نوع سیستم خریداری شده شما بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر بخواهید از مه پاش صنعتی برای استخر خود استفاده کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید تا زمانی که مه پاش نیمه صنعتی یا مه پاش خانگی را انتخاب می کنید.

قیمتی که شما برای خرید مه پاش می پردازید، تا حد خیلی زیادی به متراژ محیط مورد نظرتان نیز بستگی دارد. طبیعتاً هرچه متراژ محیط مورد نظر شما بیشتر باشد، باید از شلنگ ها و تجهیزات بیشتری برای کاهش دما و افزایش رطوبت آن استفاده کنید و این امر موجب افزایش هزینه های شما خواهد شد.

لازم به ذکر است که موقع خرید پنکه مه پاش به هیچ عنوان نباید فقط به قیمت آن توجه کنید. زیرا بیشتر مواقع تجهیزاتی که خیلی ارزان قیمت هستند، با کیفیت پایینی عرضه می شوند و به همین دلیل هم عمر و ماندگاری خیلی کمتری دارند. از این رو، پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید. شما می توانید با کیفیت ترین پنکه مه پاش استخر را با قیمتی مناسب و منطقی در فروشگاه نیکان پارسه خریداری نمایید.

خرید مه پاش برای استخر

فروشگاه های بسیار زیادی مه پاش های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند و شاید برای خیلی از افراد سخت باشد که بتوانند به همه این فروشگاه ها اعتماد کنند. برای این که مطمئن باشید مه پاش خریداری شده شما کیفیت بالایی دارد و هزینه ای که می پردازید ارزشش را داشته، پیشنهاد می کنیم که حتماً از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

فروشگاه نیکان پارسه با ارائه بهترین پنکه های مه پاش برای استخر، توانسته رضایت همه مشتریان خود را به سمت خود جلب کند. شما حتی می توانید از کارشناسان نیکان پارسه اطلاعات نصب و راه اندازی مه پاش استخر را نیز بپرسید. در صورت لازم، کارشناسان نیکان پارسه و متخصصان این فروشگاه شخصاً فرایند نصب و راه اندازی مه پاش استخر را نیز برای شما انجام می دهند.

در صورتی که سیستم مه پاش شما هرگونه آسیبی دید و یا سوالی درباره آن داشتید، می توانید از متخصصان این فروشگاه بپرسید. پس با خرید مه پاش از نیکان پارسه، هیچ نیازی به نگرانی درباره کیفیت، نصب، تعمیر یا قیمت محصول نخواهید داشت.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره مه پاش استخر در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که این نوع مه پاش چه کاربردهایی دارد و چرا در استخر از آن استفاده می شود. همان طور که گفتیم، شما می توانید از انواع مه پاش های خانگی یا صنعتی در استخر استفاده کنید و همه چیز به انتظار شما و متراژ استخر مورد نظرتان بستگی دارد. اما به طور کلی، خرید مه پاش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه نیکان پارسه، می تواند بهترین تجربه شما برای استفاده از مه پاش در استخر و محیط های خانگی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.