مه پاش نساجی

19.500.000

توضیحات

مه پاش نساجی یکی از لوازم بسیار کاربردی در صنایع ریسندگی و بافندگی به شمار می آید که اهمیت بسیار زیادی برای خنک کردن دستگاه ها و لوازم دارد. از این رو، بسیاری از افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، از سیستم مه پاش استفاده می کنند تا بتوانند در هوای گرم، شرایط معتدل و مناسبی برای دستگاه های نساجی و نخ های تولید شده به وجود بیاورند. اگر شما هم قصد خرید مه پاش نساجی را دارید، بهتر است در ابتدا اطلاعات کاملی درباره آن به دست بیاورید و سپس برای خرید اقدام کنید.

مه پاش نساجی چیست؟

مه پاش نساجی چیست؟

مه پاش نساجی به وسیله ای گفته می شود که می تواند با تبدیل قطرات آب به ذرات بسیار ریز به شکل مه، در محیط های نساجی و صنعتی پخش شده و با افزایش رطوبت و کاهش دما، فضای مناسبی برای دستگاه ها و محصولات تولید شده به وجود بیاورد. بیشتر مواقع از این وسیله در مکان هایی استفاده می شود که شرایط آب و هوایی گرم و خشک است و با افزایش دما، عملکرد دستگاه ها تا حد قابل توجهی پایین می آید.

از این رو، با استفاده از این مه پاش فضای بسیار مطلوبی برای عملکرد دستگاه های نساجی به وجود می آید و همچنین نخ و سایر لوازم تولید شده در این کارخانه ها نیز کیفیت خیلی بالاتری خواهند داشت.

ویژگی های مه پاش نساجی

ویژگی های مه پاش نساجی

یکی از اصلی ترین ویژگی های مه پاش نساجی در کارخانجات صنعتی این است که طوری قطرات آب را به مه تبدیل می کند که هیچ یک از ماشین آلات به هیچ عنوان خیس نخواهند شد. از این رو، هیچ مشکلی برای ماشین آلات پیش نمی آید.

زیرا قطرات ایجاد شده توسط دستگاه مه پاش نساجی بین ۱ تا ۲ میکرون است و اندازه بسیار ریزی دارند. به همین دلیل نه تنها ماشین آلات خیس نمی شوند، بلکه تمام گرد و غبار محیط نیز از بین خواهد رفت. در ادامه به صورت مختصر برخی از اصلی ترین ویژگی های مه پاش نساجی را مشاهده می کنید.

  • در این دستگاه از تایمر استفاده شده است که با استفاده از تایمر، می توان خیلی راحت دستگاه را تنظیم و ساعت روشن و خاموش شدن آن را مشخص کرد.
  • اندازه قطر نازل های این مه پاش بسیار ریز است و مه را با اندازه خیلی کوچکی تولید می کند.
  • با استفاده از این وسیله، شما می توانید انواع ماشین آلات موجود در صنعت نساجی را خیلی بهتر تنظیم کنید و عملکرد خیلی بهتری از آنها دریافت نمایید.
  • شما می توانید بسته به مکان جغرافیایی مورد نظر خود، این دستگاه را به گونه ای تنظیم کنید که رطوبت مورد نیاز شما را به ماشین آلات بدهد.

اهمیت استفاده از مه پاش نساجی

اهمیت استفاده از مه پاش نساجی

استفاده از مه پاش نساجی اهمیت بسیار زیادی برای نحوه عملکرد ماشین آلات و دستگاه ها و همچنین کیفیت الیاف نخ ها دارد. دلیل این موضوع هم این است که وقتی رطوبت کاهش پیدا می کند، الیاف بین نخ ها نیز از یکدیگر گسسته می شوند و احتمال پارگی آنها به مرور زمان افزایش پیدا می کند.

این در حالی است که با استفاده از مه پاش در صنعت نساجی و افزایش رطوبت این مکان، پایداری بیشتری بین رشته های نخ ایجاد می شود و آنها خیلی قوی تر به یکدیگر وصل می شوند. به همین دلیل قدرت بین الیاف نخ افزایش یافته و احتمال پارگی آنها کاهش پیدا می کند.

علاوه بر این، با استفاده از این وسیله در صنعت نساجی کیفیت و نحوه عملکرد دستگاه ها و ماشین آلات نیز افزایش پیدا می کند. به همین ترتیب، احتمال خرابی دستگاه ها نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و شما می توانید با خیالی آسوده، از دستگاه ها بهترین عملکرد را دریافت کنید.

مزایای مه پاش نساجی

مزایای مه پاش نساجی

  • تنظیم رطوبت کارگاه نساجی به صورت دقیق و کنترل شده
  • افزایش کیفیت نخ
  • نرم شدن نخ ها و افزایش انعطاف پذیری آنها
  • افزایش قابلیت رنگ پذیری نخ امکان استفاده از رنگ های متنوع برای آن
  • افزایش کیفیت نخ برای شستشو، رنگ آمیزی و تبدیل به پارچه
  • از بین بردن گرد و غبار موجود در کارگاه نساجی
  • بهبود عملکرد دستگاه ها و ماشین آلات
  • ایجاد شرایط بهتر برای کارکنان کارگاه نساجی
  • کاهش خطر آتش سوزی به خاطر کاهش گرد و خاک
  • کاهش هزینه ها

منظور از کاهش هزینه ها با استفاده از مه پاش نساجی این است که وقتی شما از این وسیله برای کارگاه خود استفاده می کنید، الکتریسیته ساکن در محیط از بین می رود. در نتیجه، گرد و غبار خیلی کمتری در محیط به وجود می آید و با کاهش گرد و غبار، احتمال آتش سوزی کاهش پیدا می کند.

تمام این موارد، می توانند منجر به کاهش هزینه های کارگاه نساجی شوند. زیرا اگر در اثر افزایش گرد و غبار یا گرمای بیش از حد ماشین آلات آنها دچار آتش سوزی شوند، تمام کارگاه آسیب می بیند و از نظر اقتصادی، هزینه شما بیش از اندازه افزایش پیدا می کند. علاوه بر این، وقت و انرژی بسیار زیادی که برای کارگاه گذاشته اید هم به هدر می رود. پس می توانید با خرید مه پاش نساجی، از تمام این وقایع جلوگیری کنید.

برای خرید مه پاش نساجی چه باید کرد؟

خرید مه پاش نساجی

شما می توانید برای خرید مه پاش نساجی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، از طریق فروشگاه نیکان پارسه اقدام کنید. در این فروشگاه انواع دستگاه های مه پاش برای مکان های مختلف مانند کارگاه نساجی وجود دارند. تنها کافی است که با کارشناسان نیکان پارسه تماس گرفته و اطلاعات کاملی درباره شرایط کارگاه خود ارائه دهید. آنها نیز بسته به متراژ و مساحت کارگاه مورد نظر شما، بهترین دستگاه های مه پاش را برای بهبود عملکرد دستگاه ها و ارتقای کیفیت نخ ها به شما پیشنهاد می کنند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مه پاش نساجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.