پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP

توضیحات

پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP یکی از بهترین و مطمئن ترین دستگاه هایی است که علاوه بر خنک کردن محیط، باعث تهویه مطبوع هوا نیز می شود. این وسیله علاوه بر این که به بهترین شکل ممکن فضای مورد نظر شما را خنک می کند، میزان مصرف انرژی بسیار کمی نیز دارد. به همین دلیل می توان از آن در مکان های روبسته، فضای باز و نیمه باز نیز استفاده کرد. با این حال، اگر شما نیز قصد خرید پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP را دارید، بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی درباره آن به دست بیاورید که در ادامه به صورت مفصل ویژگی ها و مشخصات آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

ویژگی های پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP

این مدل پنکه مه پاش به خاطر داشتن پره های فلزی، دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارد و تا مدت های طولانی برای شما کار می کند. قطر این پره ها به ۴۰ سانتی متر می رسد و به خاطر داشتن موتور توربو، در بازه زمانی بسیار کوتاهی فضای مورد نظر شما را خنک می کند. این محصول دارای توان مصرفی ۳۲۰ وات است و با برق شهری ۲۲۰ ولت فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن ادامه می دهد.

شما می توانید این دستگاه را به گونه ای تنظیم کنید که تا ۹۰ درجه بچرخد و همه قسمت های محیط مورد نظر شما را خنک کند. مهم ترین ویژگی موجود در این دستگاه، قابلیت مه پاشی آن است. به این صورت که فقط هوای گرم محیط را جابجا نمی کند. این ویژگی موجب می شود که بتواند در حین خنک کردن محیط، قطرات بسیار ریز را به شکل مه در محیط پخش کند. این امر موجب می شود که هوای ایجاد شده توسط پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP تا حد خیلی زیادی خنک تر و دلپذیرتر باشد.

این محصول می تواند هوای خنک را تا ۱۰ متر پرتاب کند و برای مکان هایی تا متراژ ۳۰۰ متر کاملاً مناسب است. شما می توانید بسته به نیاز و شرایط آب و هوای اطراف خود، سرعت این پنکه مه پاش را روی سه حالت مختلف کم، متوسط یا زیاد تنظیم نمایید. در ادامه، به صورت مختصر برخی از مهمترین ویژگی های پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • ابعاد: ۲۰۰ در ۷۰ در ۷۰ سانتی متر
  • جنس بدنه: فلز و پلاستیک
  • تعداد پره ها: ۷ عدد
  • جنس پره: فلزی
  • قطر پره: ۴۰ سانتی متر
  • توان مصرفی: ۳۳۰ وات
  • حجم مخزن: ۹۴ لیتر
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • قدرت پرتاب: ۱۰ متر
  • فضای قابل پوشش: ۳۰۰ متر مربع
  • قابلیت تنظیم سرعت: سه حالت
  • قابلیت چرخش: ۹۰ درجه
  • ریموت و تایمر: ندارد
  • قابلیت تنظیم ارتفاع: ندارد

کاربردهای خاص پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP

به خاطر سرعت و عملکرد باددهی بسیار خوب این پنکه مه پاش، می توان در مکان های مختلفی از آن استفاده کرد. به این صورت که بیشترین کاربرد پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP در مکان های روبسته مانند منازل مسکونی، مغازه ها و فروشگاه ها است.

با این حال، این محصول به گونه طراحی شده است که بتواند برای مکان های نیمه باز و روباز نیز کاملا مناسب باشد. برای مثال، اگر می خواهید فضای آلاچیق، تراس، کافی شاپ یا حتی رستوران خود را نیز تا حدودی خنک کنید، می توانید از این محصول استفاده نمایید.

نها نکته ای که باید موقع استفاده از این پنکه مه پاش مد نظر قرار دهید، این است که به متراژ محیط مورد نظر خود توجه کنید. یعنی اگر محیط مورد نظر شما خیلی بزرگ باشد، شاید مجبور شوید که از دو یا سه دستگاه پنکه مه پاش استفاده کنید. برای اطمینان از این موضوع، بهتر است موقع خرید از کارشناسان فروش مشورت بخواهید.

خرید پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP

شما می توانید برای خرید پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP با بالاترین کیفیت، به فروشگاه نیکان پارسه با سال ها تجربه و سابقه در این زمینه مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع پنکه مه پاش های دیگر نیز وجود دارند که شما می توانید با خیل عظیمی از تنوع محصولات باکیفیت روبرو شوید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین مشاوره رایگان برای خرید پنکه مه پاش نیز در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید با توجه به محیط مورد نظر خود و کسب اطلاعات کافی از کارشناسان نیکان پارسه، بهترین گزینه را با قیمت مناسب انتخاب کنید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکه مه پاش ایستاده تشریفات تایفون مدل 40SP VIP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.