وبلاگ

تعمیر گرماتاب در محل از سرویس تا تعویض قطعات جانبی

تعمیرات گرمایش تابشی

با سرد شدن هوا، بیشتر افراد به فکر خرید یا تعمیر سیستم گرمایش تابشی خود می گردند. در میان سیستم های گرمایشی متنوع، گرماتاب های تابشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مزایای زیادی دارند. اگر در طول زمان این سیستم ها دچار مشکل شدند، بهتر است هرچه سریع تر به فکر تعمیر گرماتاب خود باشید. زیر با انجام این کار، می توانید در فصل زمستان و پاییز به صورت کاملا اصولی، محیط منزل خود را به طور کامل گرم کنید. در این مقاله، اطلاعات بیشتری درباره تعمیرات گرماتاب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قبل از این که به طور مفصل درباره تعمیر گرماتاب صحبت کنیم، خوب است بدانید که این دستگاه ها در فصل سرما از اهمیت بالایی برخوردار هستند. مهم ترین دلیل این موضوع هم این است که موجب کاهش در مصرف انرژی و در نتیجه، کم شدن هزینه برق و گاز شما می شوند.

اجزای سیستم گرمایش تابشی

برای این که بهتر بتوانید تعمیرات گرمایش تابشی خود را انجام دهید و یا آن را به یک فرد متخصص بسپارید، بهتر است اجزای آن را بشناسید. به عبارت دیگر، می توان گفت که شناخت قطعات گرماتاب یا سیستم گرمایش تابشی می تواند تاثیر زیادی در نحوه عملکرد و حتی تعمیر آن داشته باشد.

علاوه بر این، زمانی که شما برای تعمیر گرماتاب خود اقدام می کنید و با یک متخصص یا کارشناس مشورت می کنید، ممکن است این فرد از شما بخواهد که قسمت های مختلف گرماتاب را مورد بررسی قرار دهید. این قسمت ها، عبارت اند از:

  • دریچه ها
  • ترموستات
  • لوله های انتقال سوخت
  • ورودی و خروجی هوا
  • مشعل گرماتاب

برای این که فرد متخصص بتواند به درستی گرمایش تابشی گرماتاب شما را تعمیر کند، باید هر یک از این قطعات را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهد. این احتمال وجود دارد که قطعاتی مانند دریچه ها یا ترموستات گرماتاب به خاطر کار کردن خیلی زیاد و مداوم، دچار مشکل و یا اختلال معمولی شده باشند. گاهی مواقع، با تعمیر و یا حتی تعویض آنها می توان مانند روز اول از هیتر تابشی استفاده کرد.

از طرف دیگر، ممکن است گاهی مواقع هم لوله های انتقال سوخت گرماتاب تغییر شکل داده باشند و دچار مشکل شوند که در این شرایط هم باید فرد متخصص به طور کامل آنها را بررسی و تعمیر نماید. یکی دیگر از مشکلاتی که می تواند برای گرمایش تابشی خانگی به وجود بیاید، اختلال در مشعل دستگاه است.

این مشعل که در قسمت داخلی سیستم هیتر تابشی قرار می گیرد، ممکن است به درستی سوخت رسانی را انجام ندهد یا به خاطر موارد دیگر، دچار اختلال شود. در این شرایط، شما خودتان به تنهایی نمی توانید آن را تعمیر کنید و به یک فرد متخصص برای تعمیر مشعل گرماتاب نیاز خواهید داشت. زیرا این فرد متخصص بعد از بررسی کامل گرماتاب، متوجه می شود که دلیل اصلی مشکل در این دستگاه چیست و از بروز مشکل مجدد آن جلوگیری می کند.

لزوم استفاده از متخصصین برای تعمیر گرماتاب

گرماتاب ها انواع مختلفی دارند که برخی از مهم ترین آنها، مواردی مانند گرماتاب لوله ای ، گرماتاب دکوراتیو و گرماتاب سرامیکی هستند. نحوه عملکرد هر یک از این گرماتاب ها به طور کامل با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل هم افراد معمولی بدون دانش کافی نمی توانند آنها را از یکدیگر تشخیص داده و تعمیر کنند. در این شرایط است که فرد متخصص با دانش و تخصص کافی خود، می تواند این دستگاه را تعمیر کند.

همان طور که پیش از این متوجه شدید، گرماتاب ها قطعات و اجزای مختلفی دارند و از قسمت های پیچیده ای به وجود آمده اند. فرد متخصص نه تنها می تواند تمام این اجزا را به طور کامل بررسی کند، بلکه فرایند تعمیر و تعویض آن را نیز به راحتی انجام می دهد.

این افراد به طور کامل با قطعات مختلف هیتر تابشی آشنا هستند و به همین دلیل هم می توانند هرگونه مشکل به وجود آمده در آن را برطرف کنند.. گاهی مواقع، اگر شما خودتان برای تعمیرات گرمایش تابشی اقدام کنید، ممکن است خیلی راحت در بازه زمانی کوتاهی مجددا آسیب ببیند. این در حالی است که فرد متخصص از بروز چنین مشکلاتی برای چندمین بار جلوگیری خواهد کرد.

برای این که مطمئن شوید برای تعمیر مشعل گرماتاب خود به یک فرد متخصص مراجعه کرده اید، حتما سابقه و تخصص او را مدنظر قرار دهید. شرکت های متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که می توانید از خدمات مختلف آنها بهره مند شوید. یکی از این شرکت ها، نیکان پارسه است که با تجربه ترین و متخصص ترین افراد حرفه ای را برای تعمیر گرمایش تابشی در اختیار افراد قرار می دهد.

هزینه تعمیرات گرمایش تابشی

یکی از مهمترین موضوعات پراهمیت برای خیلی از افراد، این است که هزینه تعمیر گرمایش تابشی سقفی تقریبا چقدر می شود؟ از طرف دیگر، ممکن است برخی از افراد گرمایش تابشی از کف داشته باشند و بخواهند هزینه تعمیر آن را بدانند. در هر یک از این شرایط، هزینه تعمیرات گرمایش تابشی شما به نوع آن و میزان خرابی آن بستگی دارد. به عنوان مثال، ممکن است دستگاه شما مشکل خاصی نداشته باشد و با یک تعمیر خیلی ساده مشکل آن برطرف شود. در این شرایط، هزینه شما فوق العاده کاهش پیدا می کند.

این در حالی است که گاهی مواقع، ممکن است مشکل گرمایش تابشی شما خیلی شدیدتر باشد و فرد متخصص مجبور شود چندین قطعه مهم آن را تعویض نماید. در این شرایط، شما باید هزینه تمام این قطعات گرماتاب تعویض شده را بپردازید و همچنین دستمزد شخص تعمیرکار هم در کنار این موارد قرار می گیرد.

یکی از فاکتورهایی که می تواند روی هزینه تعمیر گرمایش تابشی سقفی یا خانگی تاثیر بگذارد، میزان تجربه متخصص است. به این معنی که اگر شما برای تعمیر گرماتاب خود به شخصی مراجعه کنید که تخصص و تجربه خیلی زیادی در این زمینه دارد، ممکن است در بازه زمانی خیلی کوتاهی آن را برای شما تعمیر کند و به همین دلیل هم هزینه بیشتری دریافت نماید. این در حالی است که برخی از افراد غیرمتخصص، شاید هزینه خیلی کمتری از شما دریافت کنند، اگرچه نمی توانند نتیجه مورد نیاز را ارائه دهند.

از بهترین روش هایی که در آن می توانید تا حد خیلی زیادی هزینه تعمیرات گرماتاب خود را کاهش دهید، این است که به شرکت ها و موسساتی مراجعه نمایید که هزینه مقرون به صرفه ای دریافت می کنند. شرکت نیکان پارسه با بهترین و با تجربه ترین متخصصان، بهترین نرخ تعمیرات گرمایش تابشی را دریافت می کنند و اصلا نیازی نیست که نگران این مسئله باشید.

مدت زمان مورد نیاز برای تعمیرات گرمایش تابشی

مدت زمان مورد نیاز برای تعمیرات گرماتاب هم مانند مورد قبلی، به میزان خرابی آن بستگی دارد. طبیعتا زمانی که هیتر تابشی شما بیش از اندازه آسیب دیده باشد، به زمان خیلی بیشتری برای تعمیر نیاز خواهد داشت. زیرا در این شرایط، فرد متخصص باید در ابتدا آن را به طور کامل بررسی کند و سپس قطعات مورد نیاز را تعویض و یا تعمیر نماید. گاهی مواقع به خاطر جزئی بودن اختلال، متخصص می تواند در سریع ترین زمان ممکن گرماتاب را بررسی و تعمیر کند.

یکی دیگر از مواردی که می تواند در مدت زمان تعمیر گرماتاب تاثیر بگذارد، نوع آن است. گرماتاب های دکوراتیو به خاطر داشتن پیچیدگی بیشتر، به زمان نسبتا بالاتری برای تعمیر نیاز دارند. طبیعتا میزان تجربه و سابقه فرد متخصص هم می تواند در این امر تاثیرگذار باشد. همان طور که پیش از این به اختصار گفتیم، افراد حرفه ای می توانند در بازه زمانی خیلی کوتاه تری گرماتاب شما را تعمیر کنند. این در حالی است که افراد غیرحرفه ای، باید زمان نسبتا زیادی برای بررسی گرماتاب بگذارند تا در ابتدا متوجه شوند که مشکل آن دقیقا چیست.

در قدم بعدی، باید به دنبال روش مناسبی برای تعمیر و یا حتی تعویض قطعه مورد نظر باشند تا بتوانند فقط یکی از بخش های گرماتاب را تعمیر کنند. به طور کلی، می توان انتظار داشت که مدت زمان تعمیرات گرمایش تابشی بین یک روز تا چند هفته کاملا متغیر باشد.

خرید سیستم گرمایش تابشی یا گرماتاب

گاهی مواقع، این امکان وجود دارد که سیستم گرمایش تابشی شما آنقدر آسیب دیده باشد که هزینه صرف شده برای تعمیر آن خیلی زیاد باشد و ترجیح دهید که یک سیستم جدید خریداری نمایید. در این شرایط، پیشنهاد می کنیم که حتما گرماتاب مورد نظر خود را از مرکزی بخرید که با کیفیت ترین لوازم را دارد و به همین دلیل هم احتمال آسیب دیدن و خراب شدن آنها تا حد امکان پایین است.

در این شرایط، ما فروشگاه با سابقه و پرطرفدار نیکان پارسه را به شما پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه با در دست داشتن بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها، به شما این امکان را می دهد که نیاز چندانی به تعمیرات گرماتاب نداشته باشید. به همین دلیل هم می توانید با پرداخت هزینه مشخص و کاملا مقرون به صرفه، مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای گرماتاب شما پیش نخواهد آمد. البته که خود شما هم باید در نصب گرماتاب و نگهداری از سیستم گرمایش تابشی گرماتاب نهایت دقت را به خرج دهید.

در فروشگاه نیکان پارسه، شما می توانید انواع گرماتاب های موجود در بازار را با نازل ترین قیمت دریافت کنید. در این فروشگاه، انواع گرماتاب لوله ای، گرماتاب دکوراتیو و سرامیکی با بالاترین کیفیت وجود دارند و هر یک از آنها به بهترین شکل ممکن محیط خود را گرم می کنند.

علاوه بر این، اگر مجبور شدید گرماتاب خود را تعمیر کنید، باز هم نیکان پارسه در خدمت شماست. کارشناسان ما در نیکان پارسه از تجربه بسیار زیادی برخوردار هستند و در سریع ترین زمان ممکن، با کمترین هزینه سیستم گرمایش تابشی سقفی و خانگی شما را تعمیر می کنند. پس اگر گرمایش تابشی خانگی شما دچار مشکل شد و قصد خرید یک دستگاه جدید را هم نداشتید، می توانید باز هم با نیکان پارسه تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله از نیکان پارسه، اطلاعات کاملی درباره تعمیرات گرمایش تابشی در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که متوجه شدید، فاکتورهای متعددی در تعمیر گرماتاب دخیل هستند که شما می توانید بر اساس شرایط مختلف، آنها را تعیین کنید. به عنوان مثال، هزینه و مدت زمان تعمیر گرمایش سقفی میزان خرابی و فرد متخصصی که آن را تعمیر می کند، بستگی دارد. شما می توانید برای خرید گرماتاب و یا تعمیر این دستگاه به بهترین شکل ممکن، با فروشگاه نیکان پارسه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.