زانوی مه پاش

450.000

توضیحات

زانوی مه پاش یکی از مهمترین قطعاتی به شمار می آید که اهمیت بسیار زیادی در راه اندازی این سیستم دارد. زمانی که شما قصد دارید از سیستم مه پاش استفاده کنید، باید قسمت های مختلف آن مانند لوله ها و شلنگ ها را به یکدیگر متصل کنید که این کار با استفاده از زانو انجام می شود. پس می توان گفت که زانوی مه پاش در واقع نوعی سیستم رابط است که باعث می شود مه پاش به درستی کار کند. از این رو، بهتر است موقع خرید این وسیله توجه خیلی زیادی به کیفیت آن داشته باشید.

زانوی مه پاش چیست؟

زانوی مه پاش یکی از قطعات مه پاش به شمار می رود که قسمت های مختلف سیستم مه پاش را با یکدیگر متصل می کند. این وسیله برای متصل کردن نازل ها و شلنگ های مه پاش کاربرد بسیار زیادی دارد. زانوی سیستم مه پاش نوعی رابطه شلنگ مه پاش است که شلنگ های مختلف را به یکدیگر متصل می کند.

زانوی مه پاش چیست؟

بیشتر مواقع این زانو برای متصل کردن شلنگ های پلی آمید و نایلونی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو، اهمیت بسیار زیادی برای جلوگیری از نشت آب و هدر دادن آن دارد. زیرا اگر زانوی مه پاش شما کیفیت خوبی نداشته باشد، ممکن است آب از بین آن عبور کند و مقدار زیادی از آب هدر برود. این در حالی است که کیفیت بالای این محصول، می تواند از هرگونه نشت آب جلوگیری کند.

ویژگی های زانوی مه پاش

اگرچه شما می توانید این وسیله را در جنس های مختلفی پیدا کنید، اما بیشتر مواقع زانوی مه پاش با جنس آلیاژ استیل در اختیار شما قرار می گیرد. این جنس کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر زنگ زدگی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. قطر داخلی این زانو به اندازه یک سانتی متر و اندازه کلی آن هم ۲۶ میلی متر است.

متصل کردن زانو به سیستم مه پاش نیز خیلی راحت است و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون داشتن هیچ گونه تخصص، این کار را انجام دهید. شما باید بر اساس نوع سیستم مه پاش خود و بر اساس تعداد نازل هایی که دارد، از تعداد مشخصی زانو استفاده کنید که از این نظر، می توانید با افراد متخصص و فروشندگان حرفه ای مشورت کنید.

اهمیت زانوی مه پاش

پیش از این نیز به اختصار گفتیم که مهمترین اهمیت استفاده از زانوی مه پاش، جلوگیری از هدر رفت آب است. به علاوه، با استفاده از این وسیله کارکرد سیستم مه پاش شما فوق العاده بهتر می شود. همچنین شما با استفاده از زانوی مه پاش می توانید از سیستم مه پاش در مساحت های بزرگتر نیز استفاده کنید.

زیرا این وسیله باعث می شود که شلنگ های نازل مه پاش طولانی تر شده و بتوانید از آن در محیط های بزرگ تر استفاده نمایید. پس اگر شما هم می خواهید از این مزایا بهره مند شوید و می خواهید از سیستم مه پاش استفاده کنید، خرید زانوی مه پاش را فراموش نکنید.

زانوی مه پاش را از کجا بخریم؟

اگرچه در فروشگاه های بسیار زیادی می توانید زانوی مه پاش را پیدا کنید، اما بهتر است این وسیله را در مکانی بخرید که اعتبار بالایی دارد و می توانید از نظر کیفیت، اطمینان داشته باشید. از این نظر، فروشگاه نیکان پارسه با سال ها تجربه و سابقه موفقیت آمیز در این زمینه، به شما کمک می کند تا بر اساس محیط و سیستم مه پاش خود، بهترین زانو را خریداری کنید. زانوی مه پاش در این فروشگاه کیفیت بالایی دارد و شما می توانید با کمک گرفتن از فروشندگان نیکان پارسه، بهترین وسیله را برای سیستم مه پاش خود خریداری کنید.

استعلام قیمت و روش خرید زانوی مه پاش

برای گرفتن استعلام قیمت و خرید زانوی مه پاش از فروشگاه نیکان پارسه، تنها کافی است که از طریق وب سایت با ما در ارتباط باشید یا با شماره تلفنی که در وب سایت ما قرار گرفته، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بیشتر شما را راهنمایی کنند. شما می توانید علاوه بر خرید زانوی مه پاش، سایر لوازم مورد نیاز سیستم مه پاش را نیز از فروشگاه نیکان پارسه با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. پس با ما تماس گرفته و تمام سؤالاتتان درباره زانوی سیستم مه پاش را بپرسید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زانوی مه پاش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.